Saturday, July 25, 2009

TuLaNG BeLaKaNG TeRKuaT PeRKaSa...

Setiap persatuan pasti ada tulang belakang yang membantu memberikan sokongan kepada setiap aktiviti yang dirancang. Sudah pasti tulang belakang terkuat PERKASA merupakan Majlis Tertinggi PERKASA itu sendiri namun terdapat seorang insan yang telah banyak membantu memberikan pelbagai perkhidmatan termasuklah khidmat nasihat, bantuan pinjaman kewangan, maklumat mengenai pembekal dan lain-lain lagi.



MUHAMMAD ASRAQ AL-IQRAM BIN CHE KHALLID
Beliau merupakan anak kepada seorang pengusaha makanan hasil laut yang terkenal di Kampung Losong, Kuala Terengganu. Beliau merupakan seorang insan yang pemurah dan baik hati yang selalu memberikan pertolongan dengan seikhlas hati setiap kali kenalan atau keluarganya menghadapi sebarang masalah baik dari segi kewangan atau peribadi. Beliau baru sahaja mencapai umur 25 tahun pada 6 Januari 2009 yang lepas.  Sebarang pertanyaan mengenai diri beliau atau mengenai perniagaan yang dijalankan oleh beliau, anda boleh menghantar emel ke alamat emel yang akan disertakan.

KY FOOD INDUSTRIES (M) SDN. BHD.
SARIAH BINTI ISMAIL
PENGUSAHA KEROPOK LEKOR KAMPUNG LOSONG TERENGGANU

KY FOOD INDUSTRIES (M) SDN. BHD. merupakan sebuah syarikat yang membekalkan produk makanan hasil laut seperti keropok lekor dan keropok ikan. Maklumat lanjut mengenai produk syarikat tersebut akan saya jelaskan dan perincikan di masa akan datang. Sebarang pertanyaan mengenai PERKASA dan Syarikat KY FOOD INDUSTRIES (M) SDN. BHD., anda bolehlah menghantar emel ke alamat emel di bawah :

muhammad.asraq@yahoo.com
perkasa.kamekkitak@yahoo.com




No comments:

Post a Comment